środa, 13 lipca 2016

#36 nel ♥

No tak. Ekscytacji ciąg dalszy. Nel spała jakieś dwadzieścia centymetrów od mojej twarzy. Zanim zasnęłam, spoglądałam na nią co parę minut, przestawiałam jej rączki, nóżki, zamykałam i otwierałam oczka. Pewnie miała mnie dość i modliła się, żebym poszła w końcu spać. 
Po godzinach zachwycania się jej stockiem, przebrałam ją w końcu w wygodne i normalne ubranka. Powinnam powoli zacząć kompletować pullipową garderobę, bo niedługo prawdopodobnie dorobimy się obitsu - i póki ciuszki na malutkie obitsu 21/23cm mieszczą się na jej stockowe ciałko, to kiedy Nel dostanie swoje własne - będzie problem. Sama nie wiem, czy to kwestia jego wysokości, czy może... wielkości biustu. No nic, zobaczymy w swoim czasie.
 Mimo stockowego ciałka - Nel pozuje całkiem dobrze. Co prawda jedna rączka co chwilę chce wypadać, a nóżki są w stanie utrzymać ją pionowo na nie więcej niż dziesięć sekund - naprawdę nie jest źle. 
Gdy postawiłam wczoraj Ivy obok Nel, pomyślałam, że wyglądają jak siostry. Dzięki temu, powstała dziś mini siostrzana sesja. Zapraszam!
 



to jest zdjęcie, które trzeba zapamiętać! nel stoi na nim całkiem sama po raz ostatni
chwilę potem.....upadła




ta różnica wzrostu jest przeurocza ♥♥♥


kiedy nie możesz zdecydować się na jedno ujęcie...

to zdjęcie miało najładniejsze światło ze wszystkich!
A jako bonus - zdjęcie zza kulis!


6 komentarzy:

  1. Zdjęcia wyszły bardzo słodko, aww :3 Co do ubrań to wina wielkości ciałka- obitsu 27 jest większe od stockowego; jeśli dobrze kojarzę to 25 jest odpowiednikiem, ale większość osób wybiera to wyższe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nel jest śliczna, to samo jej towarzyszka, ma cudny makijaż. Nel ma także bardzo ładnego wiga i ślicznie się układa, poza tym kocham wianki i kwiatki. Zdradzisz mi może skąd go masz? Chciałbym się za jakimś rozejrzeć. Poza tym panny są ślicznie ubrane i różnica wzrostu jest faktycznie urocza, ogólnie u lalków dyńków to tak widać. Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wianek jest zrobiony z małych, papierowych różyczek, które kupiłam w jakimś sklepie z różnymi takimi rzeczami, jakieś artykuły szkolne, zabawki, artykuły do decoupage'u i takimi tam :-)

      Usuń
  3. Aww, Nel jest śliczna, jak miło na nią patrzeć ^^. Jest prześlicznie ubrana, ten wianek bardzo jej pasuje :). Bardzo lubię ten model, nawet sama go chcę, hehe!

    OdpowiedzUsuń