piątek, 3 sierpnia 2018

125 Ginger-head Girl

Trochę niespodziewany i nieplanowany obrót wydarzeń. Wymieniłam swój stock Yeolume Podo na rudego wiga - bo miałam ich za mało i... totalnie zakochałam się w rudowłosej Yui. Dzięki temu Ivy dostała tymczasowego stockowego wiga Yui, a ja doczekałam się rudej lalki. Jest cudowna! Nie mogę przestać na nią patrzeć. Teraz brakuje jej tylko obitsu i może pomyślę o nowych chipach - ale jej stockowe bardzo lubię.







Może nie komentujmy poziomu tych zdjęć, bo nie starałam się za bardzo i chciałam pochwalić się tylko, jak śliczna jest teraz Yui. Ale nie ma tragedii. Wig ma przepiękny kolor i krój, muszę tylko wyrównać odrobinę grzywkę i będzie ślicznie. A meet już dziś. Postaram się wrócić z toną ładnych zdjęć jak największej ilości lalek. 

2 komentarze:

  1. Yui do twarzy w rudościach :D. Chyba warto było wymienić stock na tego wiga :P.
    Już nie mogę się doczekać zdjęć z meetu ^^.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieje ze uda Ci się zrobić masę zdjęć na meecie(w przeciwieństwie do mnie xD) No i Yui naprawdę ślicznie w tym wigu!

    OdpowiedzUsuń