sobota, 28 stycznia 2017

#81 Leśna nimfa i mały chłopiec

Właściwie to nie mam nic specjalnego do powiedzenia. Spędziłam dziś bardzo miły dzień w bardzo, baaardzo miłym towarzystwie. Byłyśmy na łyżwach! Przed samym wyjściem postanowiłam, że mam ochotę na zdjęcia, więc...spakowałam aparat i dwójkę bąbli i po łyżwach zrobiłam im mini sesje. Cóż to było za poświęcenie! Minusowa temperatura, a ja na śniegu bez rękawiczek z odmarzającym...wszystkim. Ale wyszło! Coś wyszło, a ja jestem bardzo zadowolona! 


(bardzo podoba mi się ten portret)





Najlepsze zdjęcia zostawiam oczywiście na koniec, więc...teraz Yuu.





Dużo podobnych zdjęć, ale on jest taki piękny, że nie da się wybrać :---(




Te trzy to chyba moje ulubione, jakie Yuu dotychczas ma!
A teraz moje ulubione na dziś...



Te jeszcze nie są ulubione, ale zbliżamy się do nich!
Już, już...




Auenyrbwxe, no kocham je, aaa! Mało skromnie, wiem, ale aaa!
No to właściwie tyle na dziś. Jestem zmęczona bardzo mocno i chciałabym położyć się do łóżeczka, ale notki bym sobie nie odpuściła! Dobranoc, do następnego <3

PS, bo zapomniałam jak zwykle: Za pomoc z obróbką bardzo dziękuję kochanej Kyuo!!

7 komentarzy:

  1. Jak zwykle - świetne zdjęcia, ja jak byłam w Kołobrzegu to Nora miała włosy na pół twarzy, nie wiem, jak ty to robisz.
    Ałtfity Yuu i Nel przecudne, ale Nel zmarzła, nieprawdaż? 3:
    No nieważne
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nel była zimna jak lód po tych zdjęciach, ale mówi, że nic jej nie jest i że było warto!!

      Usuń
  2. Yuu w tych okularach wygląda jak Eleven x'DD (Gdybyś nie kojarzyła- Eleven robi w jutubach)
    Zdjęcia "kjut"! Jak już Kate wspomniała, Nel musiała zmarznąć w tej sukience ;w; Ja święta też nie jestem, kiedy ja robiłam sesję w śniegu to lale też bez kurtek :d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam pojęcia kto to, haha, ale wierzę, że podobny! Był już porównywany nawet do Yurio z Yuri!!! On ice :---)

      Usuń
  3. Śliczna sceneria! ♥ Zwłaszcza na tych Twoich "ulubionych" zdjęciach ;)
    Nel ma piękną sukienkę, a Yuu fajne okularki :D Chciałabym mieć kiedyś jakąś lalkę okularnicę, ale niestety nie widzę w szkłach żadnej z moich aktualnych panien :'D

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie gwiazdą tego posta jest Nel! Ta schylona głowa, taki niewinny wzrok, wygląda jakby wzruszała ramionami(to chyba przez te bufiaste rękawki!),jest wprost przepiękna!

    OdpowiedzUsuń
  5. i Nel i Yuu - urokliwi,
    ale wiesz przecież, że
    tylko Isulek się dla
    mnie liczy, tylko ON!!!

    OdpowiedzUsuń