wtorek, 16 sierpnia 2016

#47 lalkowy meet

Nie będę się rozpisywać, bo nie mam na to czasu, więc zasypię was tylko zdjęciami. Był meet. Były lalki. Były zdjęcia. Z prawie 140 jak zwykle wybrałam garstkę :'-)
Nie miałam siły ich obrabiać. Niektóre są przesadzone, bo jestem zmęczona, a przecież to tylko lalkowy meet, haha! No to nic. Czas na spam.
(były ze mną Ola, Gabrysia, Kasia i moja koleżanka Olga, która nie ma bloga) 

Lou oraz Woori (Dal Chenille du Jardin) należąca do Oli :3



śliczna, ale jeszcze bezimienna Dal Angry Olgi; ten model na żywo  >>>  na zdjęciach

mała, wkurzona angry nie polubiła się z mei; z początku cicho zazdrościła jej kokardy, a potem...


...a potem zabrała jej kokardę i obserwowała reakcję niczego nie podejrzewającej mei

ciężko ukryć, że się nie dogadują



Mała Ivy wlazła na drzewo. Musiałam ją asekurować, żeby nie zleciała, ale uparła się strasznie. Wiem, że jej wig nie wygląda najlepiej, ale... jedzie do nas nowy :---)
Dal Puki była wśród tych wszystkich lalek takim małym zagubionym bąblem i nie wiedziała, co ma robić, z kim zdjęcia, do kogo iść, ciągle chciała się przytulać i nie pozwoliła nikomu podwijać rękawków swojego sweterka.






Dal Angry dogadywała się właściwie tylko z Lou i może...coś zaiskrzyło?

niektóre lalki dziwacznie okazują uczucia...
 
A oto Dana. Pullip Merl. Dana należy do Gabrysi.

Nie mam za dużo zdjęć Dany, bo bałam się, że ją zepsuję - jej obitsu latało na wszystkie strony :---(



Towarzystwo Ivy chyba nie przeszkadzało Dal Angry.

Astrid (Pullip Fraulein), należąca do Kasi.


Mei raczej nie wyglądała, jakby chciała się tulić...

Mei i malutka Woori wyglądały razem przeuroczo!


chcąc naprawić to zdjęcie....chyba przedobrzyłam :'-)


Jedne z ostatnich zdjęć. Grupowe. 



Meet był zdecydowanie udany. Było dziewięć pięknych lalek. 
Odpowiadało mi towarzystwo samych pullipowatych, bo o ile lubię różne lalki, nie czuję się dobrze, fotografując monsterki, czy barbiowate. 
Bardzo chciałabym spróbować z żywiczkami. Ale na to również przyjdzie czas! 

BONUS

kilka zdjęć zza kulis 

no dobra, to zdjęcie zdradza, że angry nie tak samodzielnie usiadła Lou na głowie...
kasia profeszynal fotografer
lalki, wszędzie lalki
Do następnego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz