piątek, 12 sierpnia 2016

#45 nowe ciuszki i łapki nel

To post typowo do chwalenia się. Do Nel przyszły dodatkowe łapki, a do reszty dziewczynek urocze ubranka. Nie ma ich dużo, ale to dobra wymówka do zrobienia sesji B)






ćśśś, nikomu nie mów o tym, co widziałeś





Parapetowe zdjęcia. Przepraszam za to, ale na dworze jest chłodno i wieje wiatr, a chciałam sfotografować moje bąble w nowych ubrankach! Dodatkowo, jedna dziewczyna przypadkiem wysłała mi nie tę bluzę, którą chciałam, za co bardzo mnie przeprosiła i powiedziała, że dobrą bluzę wyśle jutro, a tę mogę sobie zachować! To bardzo milutko z jej strony. Mei prezentuje ową bluzę na ostatnim zdjęciu.

takie butki dostała nel; pasują jej do sukienki <3


bluza-przypadek

 BONUS: kilka "telefonowych" zdjęć z zabawy łapkami



nel: patrzcie, patrzcie, dostałam!! wszystkie moje!

nel: jejku, które wam najpierw pokazać...

nel: jejku, ale to fajne!

nel: stój, bo strzelam!!

(moja wersja internetowego mema, powstałego na wzór serialu W11; tak, pisownia celowa)
Do następnego!

2 komentarze: