wtorek, 25 sierpnia 2015

#8 Oto pokój Mei

Mei: Hejka naklejka, chciałabym pokazać wam mój pokój, a teraz już raczej mój i Lou. Tu się wchodzi! Jest nawet dziurka od klucza.


M: Widzicie? Nawet tu jest podkreślone, że to MÓJ pokój! 


M: Po wewnętrznej stronie drzwi wiszą klucze, które czasem zabieramy na plenerowe sesje. Fajne, nie? Jeden taki się zgubił, kiedy moja twarz wylądowała w trawie...


 M: O, a tutaj jest moja piękna komoda, która podobno ma już jakieś czternaście lat! Dacie wiarę? Uboga kolekcja ciuszków moich i Lou i moje kucyki!


M: Ooo, do dolnej szuflady jeszcze nie zaglądałam, ciekawe co tu jest... O matulu, części ciała, wydłubane oczy... zestaw do akupunktury? Czy ja mieszkam z psychopatką?
Lou: Psst, Mei, to zwykłe szpilki...
M: Oh...


M: A to moje łóżko i mój miś! Czy nie wygląda pięknie? Mam przy nim śliczny wiatraczek!



M: A to my siedzimy sobie na kanapie w misie! Trzymam pluszową pandę, a Lou Finna i Jake'a z super kreskówki!



M: A tak wygląda pokój w całej okazałości!

M: No, to by było na tyle! Na razie!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz