czwartek, 19 października 2017

#106 Hello dolls!


Fennel: Ta łąka jest cudowna.


Kiki: Ale wiesz, że nie jest prawdziwa?


F: Yyy, jasne, że tak!


Ari: *zerk*


Ivy: Na pięć wchodzimy... raz... dwa... trzy... czte...


Shiori: CZEŚĆ!


F: Eeeeeeee...?


S: CZEŚĆ, JESTEM S H I O R I!!! MIŁO MI WAS POZNAĆ!


I: *zrzuca Shiori*


I: Hejka, jestem Ivy!!


I: A to Arizona, ale mówimy na nią Ari! Nasza najmłodsza siostra.


F: ...nasza?


S: Za chwilę wam wszystkich przedstawię! 


S: Dajcie mi chwilkę!







*pięć minut później*


Yui: Cześć! Jestem twoją młodszą siostrą, mam nadzieję, że nie znikniesz tak jak Yuu!
F: Bardzo mi miło, mam na imię Fennel, a ty?


Y: Yui! Mam nadzieję, że szybko odnajdziesz się w naszej rodzince. 


Nel: Okej, może pokażemy wam jak mieszkamy?


A: NIEŚ MNIE, JESTEŚ FACETEM


A: NIE DASZ RADY UNIEŚĆ DWUNASTOLATKI?


Nel: Jestem trochę zła. Duża mogłaby zacząć nas informować o kolejnych lalkach w rodzinie... Nie mamy takiej ilości łóżek i ogólnie takie niespodzianki nie są fajne.
S: Taktaktaktak masz rację we wszystkim!


N: W dodatku ilość ubranek się nie zmienia, a lalek przybywa, trochę to nie fair, nie uważasz?
S: UWAŻAM.


N: Eee? No bez jaj...


Blossom: Cześć, jestem Blossom!



Dobra, dobra, już tłumaczę obecność Blossom. No bo wyobraźcie sobie sytuację: wchodzicie z nudów na pewną stronę i przeglądacie oferty. Nagle waszym oczom ukazują się dwa pullipowe trupki do ogarnięcia. Licytacja. 15 minut do końca. Omijacie. Wracacie. Klikacie w aukcję. Kurczę... no dobra, podbiję, ale tylko raz. No więc podbijasz. Przeglądasz dalej, a gdy wracasz do aukcji, okazuje się, że ktoś cię przebił. Dobra, w sumie... i tak nie wygram. Podbijam znowu. Ktoś przebija. Podbijam znowu. Milion podbić. CHCESZ WALCZYĆ?! TAK NIE BĘDZIE. I podbijam znów. Pięć minut do końca. Cztery. Trzy. Dwie. Jedna. Zero. YOU WON THE AUCTION czy jakoś tak. Ta druga Pullipka znalazła już nowy dom, u mnie zostaje tylko Blossom. Jest to Pullip Blanche. Brakuje jej skalpu, powiek i przycisków do nich (reszta eye mecha działa), przez co wygląda jakby miała wytrzeszcz :'-) Oprócz tego ma złamaną rękę i brakuje jej dłoni. No, do ogarnięcia. Wigi oczywiście zarówno Kiki, jak Blossom, mają tymczasowe. Nie zostawię im takich zdechłych wiewiórek na głowach. To po prostu jedyne, co posiadam w domu, a one same muszą zaczekać, bo do stycznia włącznie, będę miała zdecydowanie wystarczająco wydatków. Na dziś to tyle, do napisania!

6 komentarzy:

  1. Mhm dobra, kolejny lalkowy crush x.x Kobieto nie rób mi tego, bo moje serce więcej nie wytrzymie xD Jakim modelem jest Fennel? <3 Ma przepiękny face up, wygląda tak naturalnie <3 Jest na męskim obitsu czy to stock? :D Ari najlepsza hah :D Autentycznie wyglądają jak rodzeństwo, jejku mieć takiego starszego brata <3 Okej, moje kokoro jest usatysfakcjonowane, czekam na kolejne posty <3 Plus oczka Shiroi *w* Nadal nie mogę przeżyć że puściłaś Yuu w świat i że to nie ja się po niego zgłosiłam xD Aczkolwiek to jej wydanie jest rewelacyjne :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fennel nie jest żadnym modelem, to MIO kit taeyanga pomalowany przez Martynę Szpil, więc jest OOAKiem c: Ma stockowe ciałko.

      Usuń
    2. A chyba że tak. Cóż, to pozostaje mi pochwalić za kawał dobrej roboty w stylizacji go ;d Wygląda jak na faceta przystało, mojemu Lyssandrowi koleżanka zarzuciła dziewczęcą urodę *welp* xD

      Usuń
    3. Myślę, że Fennelowi też się zdarzy XD

      Usuń
  2. Śliczne Lalki i ta historyjka CUDNE *.* Zawsze chciałam mieć lalkę Pullip ale fundusze nie pozwalają no cóż Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. dyńkowy zawrót głowy :)))

    OdpowiedzUsuń