poniedziałek, 28 sierpnia 2017

#100! Obitsu 27 cm vs Pure Neemo L (Dolly Nudity!!!)

Okej. Wiem, że miałam wymyślić coś super na setny post, ale nie wymyśliłam. Uznałam więc, że walić zasady i dodam taki post, jak wydarzy się coś naprawdę super super super!!! Dzisiaj natomiast przygotowałam coś innego, co zresztą zawarłam w tytule. Ale! Oprócz tego, chciałabym się pochwalić. Dostałam się dziś do wymarzonej szkoły! Bardzo się z tego powodu cieszę i pierwszy raz nie mogę się doczekać początku roku szkolnego <3 Ponadto, trochę sobie pracuję (aktualnie mam wolne), a pierwszą wypłatę wydam oczywiście na co? Na lalki! I to nie jedną, a dwie, ale nic więcej wam nie powiem, hihi :3
W międzyczasie Shiori dostała obitsu oraz nowe czipy, w końcu! Cudownie jej, prawda?


No a dziś... nareszcie przyszło do mnie ciałko, o którym marzyłam od kiedy tylko zobaczyłam to zdjęcie w internetach (źródło zdjęcia: prawy dolny róg) ;w;


Niestety poszukiwania tego cielska zazwyczaj kończyły się porażką, bo zostało wyprodukowane jako limitowane, a więc w dużo mniejszym nakładzie niż pozostałe rozmiary. Moje poszukiwania stanęły więc mniej więcej rok temu, aż nie usłyszałam niedawno, że rzucili L-ki na eBay! Zerknęłam - same naturale. Jakiś czas później dorzucili biedną ilość white. Ceny? Najtańsze 50$ + wysyłka, więc musiałam odpuścić przynajmniej na tamtą chwilę. Okazało się jednak, że szczęściara ze mnie i gdy ktoś wspomniał, gdzie mogę je dostać, poleciałam, sprawdziłam, zebrałam kasę i... zamówiłam. Niestety nie znalazłam mniejszego biustu niż LL... czyli największy jaki istnieje, ale całkiem do Kyo pasuje XD
Żeby was już nie zanudzać, przejdźmy do tej części posta, która ma być tą główną!

Obitsu 27 cm SBH vs Pure Neemo L!

W tym poście występują...


Kyo na Pure Neemo L:


Oraz Shiori na Obitsu 27 SBH!


TEST WYGLĄDU

Okej, zacznijmy od biustu (czyli tego, co rzuca się w oczy OD RAZU) oraz talii. 


Różnicy raczej ciężko nie zauważyć XD W PN widać także łączenie w talii oraz mocniej zarysowane obojczyki niż w Obitsu. Na zdjęciu dobrze widać również stawy ramion i łokci. 


Jak na moje, obie pupy są niczego sobie, jednak pupa Pure Neemo wydaje się zgrabniejsza, w dodatku nie kończy się w połowie pleców, jak pupa Obitsu.


Po zrzuceniu zdjęć widzę, że to zdjęcie raczej kiepsko pokazuje dłonie. Raczej ich stawy, aczkolwiek jeśli mówimy o wyglądzie, łapki Pure Neemo zdecydowanie prowadzą.




Stupki! Stópki! Obitsowe stupki wydają się dziwnie nieproporcjonalne przy stópkach od PN. W dodatku jakieś takie mało kształtne, także PN na prowadzeniu!


Różnica wzrostu... jest. Najbardziej widać to po długości nóg oraz linii ramion. Natomiast oba ciałka prezentują się bardzo ładnie, jestem jednak fanką wyglądu Pure Neemo. 

TEST WYGLĄDU:
Pure Neemo L: 1
Obitsu 27 SBH: 1

Ok! Więc czas na kolejny test! TEST RUCHOMOŚCI.




Głowa do tyłu, głowa do przodu. PN nie radzi sobie z tym zbyt dobrze, ale widać, że się pochyla.


Z obracaniem też jest problem, jednak zarówno to, jak schylanie głowy, jest kwestią nie do końca poprawnego założenia ciałka. Także już wiem, dlaczego wydało mi się to tak proste XD


Z siadaniem nie ma problemu...


...ale po turecku już jest.


Z klękaniem raczej ciężko byłoby mieć problem.


Nawet prawie udało mi się posadzić tak, jak lubię sadzać lalki XD Trochę dziwnie to wygląda z nogami rozwalonymi na dwa różne bieguny, ale nie narzekam.



Shiori bardzo ładnie podtrzymywała swoją głowę, leżąc na brzuszku, natomiast Kyo........


.................niestety poległa. You tried, Kyo.



Shiori nie ma problemów ze szpagatami.



Kyo natomiast poległa poraz kolejny [*]



Zarówno nogi jak i ręce PN zginają się tylko do 90 stopni, oczywiście zdawałam sobie z tego sprawę, zamawiając to ciało, bo jak dla mnie, zdecydowanie nadrabia wyglądem.


Unoszenie łapek, jak widać, prosta czynność, nie sprawiająca problemu nawet gorzej artykułowanym ciałkom.


Obitsu także łatwiej ustawić w naturalnych pozycjach (mam nadzieję, że nie tylko według mnie ta pozycja jest naturalna XD).

TEST RUCHOMOŚCI:
Pure Neemo: 0
Obitsu 27 SBH: 1

OUTFIT CHALLENGE

Dal dress vs Obitsu 27 cm body SBH S (fits perfect)

Shiori nie ma problemu, żeby zmieścić się w kieckę Ivy (obitsu 21 cm).


Na pierwszy rzut oka Kyo też nie, ale....

Dal dress vs Pure Neemo L with LL bust

......cóż :'-)


Pure Neemo L with LL bust vs obitsu 27 clothes.
W ubrankach na Obitsu 27 obie wyglądają cudownie, ale Kyo jest tak cudowna, że ojej!



Pure Neemo L with LL bust vs Obitsu 27 clothes.
W tym zestawie zdecydowanie góruje Kyo!

1/6 aliexpress shoes vs Pure Neemo body 

1/6 aliexpress shoes vs Obitsu body

Te same buciki (z aliexpress, buciki w skali 1/6) na PN vs na Obitsu. Myślę, że tu zdecydowanie wygrywa PN i na zdjęciach chyba widać dlaczego.

OUTFIT CHALLENGE:
Pure Neemo: 1
Obitsu: 1

Podsumowanie:
Pure Neemo: 2
Obitsu: 3

Wrzucę jeszcze parę zdjęć Kyo w paru różnych ubrankach, żeby pokazać wam, jak leżą, ale już bez porównań.

PN L vs Obitsu 27 leggins

PN L vs Obitsu 27 leggins
Pure Neemo L wygląda w legginsach od Obitsu 27 chyba nawet lepiej niż to Obitsu.

PN L vs Barbie shorts
 Szorty od Barbie.

PN L vs Barbie skirt
 Kwiatkowa spódniczka także zabrana Barbie.

PN L vs Obitsu 27 jeans
 Jeansy szyte przeze mnie jako biodrówki przed kostki na Obitsu 27. Na Pure Neemo, jak widać, za długie i z lekka za szerokie.


Rajstopki teoretycznie na Obitsu 27, jednak mają bardzo niski stan, co widać i tu, ale na Obitsu leżą gorzej.

PN L vs another Obitsu 27 jeans
Tym razem jeansy z wysokim stanem. Leżą lepiej, jednak w talii zbyt szeroko.

Pure Neemo body vs Obitsu 27 dress - fits perfect
Jak widać, sukienka szyta na obitsu 27 leży doskonale. Myślę, że na tym mogę skończyć. Planuję także porównanie do stockowego ciałka Pullip, bo tu oczywiście zapomniałam. Rzucam jeszcze dwoma bonusowymi zdjęciami i lecę <3


Kyo czuje się teraz zbyt fajna, żeby rozmawiać ze Shiori (zwróćcie uwagę na jej powieki - ma na nich śliczne kwiatowe naklejki - pokażę wam je z bliska przy następnej okazji).


Ale wam przesyła buziaki!
Do napisania!

3 komentarze:

  1. Fajnie wygląda na tym ciałku. Mam jedną Dalkę na pure neemo (ale M) i też ją lubię za te fajne proporcje. Za to takim fajnym ciałkiem pomiędzy zwykłym Obitsu a pure neemo jest Obitsu 24. Polecam kogoś na nim posadzić.
    Obie panny urocze, a te cudne niebieskie oczy powodujące niedopinanie sukienek Kyo bardzo pasują :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie korci mnie obitsu 24, ale jakoś średnio chcę sadzać na nim jakąkolwiek z moich lalek, a i żadnej nowej nie planuję, do której by pasowało, więc...24 zaczeka :P

      Usuń
  2. rzeczywiście urocze ciałko ma Kyo - ale i nawet
    na innym byłaby mą faworytką - ach, te OCZY!!!
    biust świetnie wygląda z profilu - en face mnie
    poraża swą balonowatością - moje Icy Blythe też
    mają takie, ale z mniejszymi piersiami

    OdpowiedzUsuń