niedziela, 16 lipca 2017

#95 Wakacje na Mazurach dzień II i III

Chciałam przywieźć z Mazur dużo lalkowych zdjęć i myślę, że sprostałam. Od poziomkowej sesji do zdjęć w jeziorze (może nie do końca tak, jak było planowane, bo nie wyszło nam pływanie kajakiem czy rowerem wodnym). W Yui jestem coraz mocniej zakochana, pozuje jak marzenie i jest prze-śli-czna! Zobaczcie sami :3 (zdjęcia oczywiście wciąż telefonowe) 









Spotkałyśmy też panią kaczkę, która bardzo odważnie nas obserwowała. 



A to moja ulubiona część zdjęć! Yui i poziomka 🍓







Z poziomkowych zdjęć jestem zadowolona! 



Tutaj Yui nie miała nosa!  








To ostatnie zdjęcia Yui z wyjazdu. Oczywiście budziła spore zainteresowanie wśród ludzi, jako że nosiłam ją po prostu w łapce. Bonusowo załączam zdjęcie gołębicy, codziennie przylatującej na dach ganku domu, w którym pomieszkiwałyśmy przez tych parę dni. 


2 komentarze:

  1. Zdjęcia bardzo fajne i wcale nie widać, że telefonem robione. Pannica taka cudna, że aż trudno wybrać ulubione zdjęcie. Mnie się najbardziej seria wodna podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. pierwsza fota w rozmiarze niuni -
    niczym panienka przed ogródkiem!

    OdpowiedzUsuń