czwartek, 3 listopada 2016

#70 unboxing!!

Moja intuicja obudziła mnie dziś wcześnie rano, mimo wolnego dnia. Zignorowała, że szanse na przyjście dziś paczki, są maleńkie i uznała, że to będzie dziś. Nieważne, że tracking przestał pokazywać, gdzie znajduje się moja lalka. No i wiecie co? JEST! Siedzi obok komputera, gdy ja - jeszcze w emocjach - piszę tę notkę. Starałam się zrobić zdjęcia z otwierania pudełka i - z góry przepraszam - są niewyraźne, bo w ekscytacji, strasznie trzęsło mi się...wszystko. Poznajcie nowego członka rodzinki, ma na imię Pie i jest bardzo męskim mężczyzną!







Część zdjęć jest robiona aparatem - część telefonem, za co przepraszam, ale utrzymanie ciężkiego aparatu w emocjach jest...ciężkie, haha. Pie to Isul Fairy Lumiere. Jest pierwszym chłopcem w moim plastikowym gronie i jestem w nim totalnie zakochana! Jego stock jest jeszcze zabawniejszy na żywo! Dlaczego Pie jest wróżką? To Isul z serii Starry Night i jest z założenia wróżką, która spełniała życzenia Kopciuszka. Zabawnie. U mnie będzie po prostu uroczym chłopcem i myślę, że wygląda z dziewczynkami naprawdę przesłodko. Teraz czekamy już tylko na Ari :-)

ivy: nel, kto to...?
nel: to chyba nasz brat!

ivy: dziiiwny...

nel: teraz już wiem, dlaczego się tak na mnie gapiłyście, gdy przyjechałam...hihi

pie: czuję się bardzo niezręcznie...
*kilka chwil później*

nel: w normalnych ubraniach wyglądasz sto razy lepiej!
pie: dziękuję...chyba

ivy: myślę, że się polubimy, jestem ivy, to nel, a ty masz na imię pie

nel: jutro powinna przyjechać jeszcze nasza nowa siostra...my też jej nie znamy, ale wygląda na milutką!

ivy: bardzo się cieszę, że z nami jesteś!
pie: ja też się cieszę, że tu jestem!
No więc jak widać, powitanie przeszło gładko! Dziewczynki są naprawdę przyjazne. Na koniec wrzucam zdjęcie Paja (zapisuję odmianę imienia fonetycznie, bo zwyczajnie mi wygodniej) w kigurumi, bo to jeden z najbardziej chłopięcych ciuszków, jaki posiadam. Do kolejnego unboxingu, haha!

 

4 komentarze:

  1. Isule się mnożą, a ten jest wyjątkowo uroczy.
    A Mei? :(
    Nowa siostrzyczka? Hm... Albo Dal, albo Yeolume. Lub Byul.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS. Musisz usunąć 2 pozycje z chciejlisty. Chociaż nie wiem, może chcesz 2 następne? ;)

      Usuń
    2. Haha, raczej wyczerpałam swój lalkowy limit co najmniej do świąt!

      Usuń