poniedziałek, 17 października 2016

#67 małe-duże zmiany

Zdarza mi się (często) pisać dla rozluźnienia lub odstresowania. Wyczerpałam swój limit wylewania bzdurnych emocji na papier lub do dziennika, więc to chyba pora na bloga. Mam parę zaległych zdjęć i parę dzisiejszych, więc jest i punkt zaczepienia! Porwałam się ostatnio na małą dioramkę. W sumie dioramka jest całkiem spora, ale nie jest to czysty profesjonalizm, jedynie trochę drewna i kleju. W każdym razie, mi się podoba, dziewczynki także wydają się być zadowolone. Ale najpierw zdjęcia z dziś. Przyszły części od obitsu i Ivy ma już sprawną rączkę! Z tej okazji, przesyła wam buziaki.


Nie tylko Ivy zyskała na częściach! Komuś się trochę urosło B) Jeszcze nie wiem, czy na stałe, ale póki co, podoba mi się. Zresztą, Mei miała już obitsu 23! Przyjechała do mnie na takim i chodziła w nim jeszcze ze dwa tygodnie. Potem oddała je Lou, na rzecz 21. A w związku z drobnymi zmianami, powstała mała historyjka.
 
nel: no, nie ruszaj się
ivy: urosłam??

mei: nie urosłaś
ivy: no weź...
mei: teraz ja!
nel: *pokazuje na stupki mei*
ivy:
nie oszukuj!

nel: nieładnie tak stać na palcach
mei: e h h h


nel: grzeczna dziewczynka

nel: oh, urosłaś! jesteś wyższa od ivy
ivy: ŻE CO

ivy: phi

 No tak, Ivy nie czuje sprawiedliwości, ale jaki ja mam wpływ na jej wzrost?! <hihi>
No i jeszcze pokażę dioramę!







Nie jest idealnie, a nogi stołu i ławki trzeba przyciąć i wypadałoby pomalować do końca mebelki, ale myślę, że jest ładnie, mimo wszystko. Jako bonus, dorzucam pokój Nel, który jest dużo mniej dopracowany niż pokoik maluchów, ale myślę, że daje radę. A jej łóżko zrobiłam całkiem sama! Trzeba tylko uszyć pościel, eh.


Trochę prześwietlone to zdjęcie, ale już trudno. Uznajmy to za "warunki domowe". Do napisania!

2 komentarze:

  1. Śliczne pokoiki! Śliczna Mei!
    Moja Norcia ma obitsu 23cm. Wg mnie jest bardziej uniwersalne ;)
    Nie chcę być niedobra, ale *stópki
    Poza tym, mam prośbę - mogłabyś dać gadżet ,,obserwatorzy" ?
    Przydałby mi się, chcę wiedzieć, kiedy kolejny twój post.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ah, tak, wiem, że przez ó. Haha, robienie błędów specjalnie dawno wyszło z mody, ale niektóre słówka mi tam zostały, mimo, ze wiem. Ortografię mam w małym paluszku i na lekcjach nie mam z tym problemu, a w internecie pozwalam sobie pisać tak, jak mi się wizualnie bardziej podoba. To pewnie nie za dobre, ale..eh.
      Postaram się na dniach dodać. Tymczasem możesz zaobserwować mnie przez skopiowanie adresu mojego bloga i dodanie go do listy czytelniczej w panelu głównym bloggera!

      Usuń