sobota, 11 czerwca 2016

#26 meet!

no więc
byłam dziś na lalkowym meecie
nie będę dużo pisać, po prostu wstawiam zdjęcia

isul lir nostalgia, jestem nim zauroczona




lir w stocku, awww

isul johan, raaany, gdzie moje pieniądze?


fae znalazła swojego brata bliźniaka na meecie!

a mei dogadała się z podobną do siebie dal tezcą

nie pamiętam nazwy modelu ani jej imienia, ale ta cudowna dalka należy do ćwieku




ASTRID! pullip fraulein, ehhh, wzdycham do tego modelu od miesięcy, a astrid chciałam poznać od prawie roku i mimo, że ja oraz jej właścicielka mieszkamy praktycznie w jednym mieście, udało się dopiero dziś :---(




kapitan jack sparrow uraczył nas swoją obecnością!
urocze novi stars

grupowe! lalek pojawiło się dokładnie dwadzieścia





po meecie uświadomiłam sobie, jak mało mam pieniędzy, a jak dużo lalkowych marzeń [*]

1 komentarz:

  1. Piękne lalki, zawsze chciałam uczestniczyć w meecie lalkowym, ale jakoś zwykle mnie omijały :(

    OdpowiedzUsuń