poniedziałek, 11 września 2017

#102 Shiori in the forest

Niewiele mam do opowiadania, zdjęć także niedużo, ale pokazać jest co!
Byłam na festiwalu, Shiori ze mną, nie robiłam jej zbyt wiele zdjęć, bo nie było na to czasu. Oprócz tego zamówiłam dwie lalki! Zobaczycie je prawdopodobnie pod koniec września, ale bardziej prawdopodobne, że na początku października. Jestem bardzo bardzo podekscytowana, bo udało mi się dopaść MIO kit w kolorze Mocha! Nic więcej wam nie powiem, ale mam nadzieję, że dotrą do mnie szybciej niż przypuszczam B) 
A teraz przechodzimy do zdjęć, z których swoją drogą, jestem bardzo zadowolona!











Więcej dla was nie mam, Shiori wolała biegać niż pozować, ale mam nadzieję, że nie jest tak źle c:

4 komentarze:

  1. Śliczna :D Ja moje MIO Mocha też właśnie wyciągnęłam i czekam na wenę, żeby przerobić na pannę. Ciekawa jestem bardzo jak Twoja będzie wyglądała. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna lalka :)
    Zdjęcia bardzo pozytywne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia. Czekam na przywędrowanie nowych lalek!

    OdpowiedzUsuń