środa, 16 sierpnia 2017

#99 Shiori, Nel & Ivy

Nie mam tym razem nic super, ale! Przyszłam z garstką, garsteczką ładnych zdjęć. Shiori dostała nowego wiga, czeka na chipy i obitsu, więc jeszcze troszkę i będzie gotowa <3



Możecie kojarzyć tego wiga. To wig Poziomki! Jestem nim zachwycona, ale przede wszystkim jestem zachwycona jak Shiori się w nim prezentuje. Z początku nie byłam do niej przekonana, ale odkąd ma nowego wiga, jest coraz lepiej. Liczę, że nic mi się nie odwidzi i ze mną zostanie c:

No a teraz... gwiazdy tego posta. Nel i Ivy na spacerze!



Wiem, że dwa pierwsze zdjęcia są prawie identyczne, ale oba podobają mi się na tyle, że nie potrafię zdecydować.






Niestety na dziś to wszystko, jeśli chodzi o zdjęcia. Mogę jeszcze wam zdradzić, że szykują się zmiany w moich lalkach. Nie mam na myśli zmiany składu (chociaż we wrześniu pewnie ktoś do nas dołączy), a zmiany wyglądowe. Shiori czeka na nowe czipy i obitsu, Ari także oczekuje nowych oczek. Kyo i Ivy dostaną wkrótce nowe ciałka, a Nel doczeka się wiga! Ten niestety zaczyna wyglądać dość źle, ale czego mogę oczekiwać po ponad rocznym stockowym wigu... No. To do napisania, postaram się zrobić coś równie ładnego na setny post! 

9 komentarzy:

  1. Nigdy nie miałam styczności z takimi lalkami, a na bloga trafiłam zupełnie przypadkowo. Przeczytałam wszystkie posty i jestem zachwycona! Rób dalej to, co robisz, bo te istotki są przecudowne *.* i jeszcze pytanie: skąd wziął się pomysł na takie hobby?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję! To przekochane, mam nadzieję, że zostaniesz na dłużej, nie codziennie trafia mi się ktoś nielalkowy na blogu 💕

      Tak wyszło. Szukałam prezentu dla siostry X lat temu, przypadkiem trafiłam na jakieś lalki kolekcjonerskie, a od nich do Pullipów. Parę lat później, kupiłam swoją pierwszą, potem drugą, trzecią, a teraz mam sześć :-)

      Usuń
    2. Zostanę na pewno <3

      Usuń
  2. Piękne zdjęcia, lalki są przeurocze.. :)
    Jeśli nie możesz się do lalki przekonać, najlepiej poeksperymentuj z jej wyglądem. Podstawa to znaleźć lalkowych styl dla siebie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, wiem o tym doskonale. Tyle, ile ja się już naeksperymentowałam choćby z Ivy, to moje, a ostatecznie ze mną została i jest w tej chwili "najstarsza" w stadzie c:

      Usuń
  3. Pięknie jej w nowym wigu! Zdjęcia również cudowne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki tobie mam swoją Dal,trafiłam tutaj zupełnie przypadkowo-nawet nie wiem jak :D Tak bardzo spodobały mi się te naburmuszone buźki,że po kliku miesiącach zastanawiania się kupiłam swoją dal clair ^^ Blog i zdjęcia są świetne,tak trzymaj!

    OdpowiedzUsuń
  5. Nostalgiczna i śliczna po metamorfozie!

    OdpowiedzUsuń